קמפיינים חברתיים

עם ניסיון עשיר, ארוך ומגוון בפיתוח משאבים אנחנו משתמשים באופן מושכל במנועי הצמיחה של הארגון (ובדרך מגלה חדשים) ומקדם יכולות בפלטפורמות דיגיטליות לקידום צרכי הארגון.

בשתי מילים: שיווק חברתי.

הצרכים והדרכים לשיווק של רעיונות או מטרות חברתיות שונות ומגוונות. דבר אחד בטוח- הן שונות בתכלית השינוי מארגונים למטרות רווח.

שיווק חברתי דורש הבנה של השדה החברתי, מה מניע אותו ומה ההתאמות והרגישויות לקהלי היעד השונים. מה שהכי חשוב- שיווק חברתי נשען על אסטרטגיה מותאמת לארגון ותכנית עבודה שתפיק ממנה את המירב ויעדים מוכווני הצלחה

אנחנו מנהלים מקצה לקצה קמפיינים מהסוג הבאים:

קמפיינים לגיוס תרומות מהציבור (גיוס המונים):

הנעה של ההמונים לתרומה לארגון שלך היא משימה לא פשוטה. אבל עם עבודה מקצועית ומדויקת אפשר להגיע לתוצאות מדהימות. שני הדברים החשובים לקמפיין מוצלח הם: מסר מדויק והיכולת של  הארגון להניע לפעולה. יחד-

  1. נזהה את המסר/ים המתאימים ביותר למטרות הקמפיין, ונעצב אסטרטגיה לקמפיין
  2. נעצב את כל החומרים הגרפיים והויזואליים שיתמכו בקמפיין , כולל סרטון
  3. נלווה אותך ואת הארגון בניהול קמפיין השגרירים.

קמפיינים למוּדעוּת

העלאת מודעות למטרות חברתיות מצריכה רגישות לקהלים שונים. כלים דיגיטלים שמתאימים לעסקים לא תמיד מתאימים לארגונים ללא מטרות רווח. למשל, שימוש ברימרקטינג בקמפיין לנוער. אנחנו יודע עוד לפניך מה "גבולות הגזרה" ואיך לנצל אותה לטובת העלאת מודעות.

קמפיינים לאיסוף לידים

מגייס משתתפים.ות לתכנית חדשה? רוצה להגדיל, לרתום או להניע את הקהילה שלך? בוחנת אסטרטגיות רתימה בדיגיטל כדי להגיע לעוד א.נשים? אני יודע בדיוק מה הכלים הנכונים עבורך, לספק את המעטפת הטכנית (גרפיקה, עמודי נחיתה, ממשוק ל-CRM ומערכות דיוור ועוד) ונהיה עם יד על הדופק על הביצוע של הקמפיין כדי לדייק אותו באופן משלים לתקציב.

יש לך שאלה על קמפיין חברתי לעמותה שלך? נשמח לקבל את ההודעה שלך כאן

המכללה
דילוג לתוכן