קריאייטיב חברתי ותוכן

תוכן הוא מלך וסיפור טוב יצליח להשיג את המטרה- בין אם היא לגייס כספים, משתתפים או להעלות מודעות לנושא חברתי.

לפלטפורמה שבה הקמפיין רץ יש חשיבות גדולה כי היא תענה על השאלה "איפה נמצא קהל היעד שלי?"

קמפיינים נכשלים כשהתוכן לא מדויק, כשמפיצים אותו בפלטפורמה הלא נכונה ובייחוד- כשלא אומרים לקהל היעד מה נרצה שהם יעשו, קריאה לפעולה בשפה פשוטה.

אותו דבר נכון לגבי תכנים באתר האינטרנט של העמותה שלך.

אנחנו יודעים לפתור לך את הבעיה לפני שתזהה אותה בגלל הניסיון וההצלחות בכתיבת תוכן חברתי שיווקי מדויק וקריאייטיב שמעוצב למסרים הספציפיים שלך.

אנחנו נדע לזהות איתך (או עבורך) מה ירתום את קהל היעד למטרה שלך ויניע את קהל היעד לפעול באופן שתרצה.

שיווק חברתי ייחודי בכך שהפעולה שהוא מניע אליה אינה ליצירת רווח כספי אלא השפעה חברתית.

בגלל זה נהיה –

זהירים יותר במסרים ושפה,
נבסס את ההחלטות שלנו על נתונים וניסיון,
ותמיד, אבל תמיד, נדבר על ההשפעה החברתית והשינוי שהיא תביא.

בעבודה עם עמותת צורים, בנינו תוכן שמשלב בין מורשת ארגונית והקשר שלה לפעילות העכשווית של העמותה.

בכתיבת הקריאייטיב החברתי לאתר של עמותת יסוד הצגנו את הערכים של העמותה כפי שהם באים לידי ביטוי בפעילות שלה עם ילדים ונוער.

רוצה לרענן את הנרטיב הארגוני או לשכתב את האתר של העמותה? נשמח לקבל את ההודעה שלך כאן

דילוג לתוכן