מה אנחנו עושים

פיתוח משאבים

ההתמחות באלון מדר פיתוח משאבים היא זיהוי והנעת מנועי צמיחה בתוך ארגונים חברתיים.

אני מציע לעמותות, חברות לתועלת הציבור (חל"צ), וארגונים חברתיים מכלול שירותים שנועדו לממש את פוטנציאל גיוס הכספים של הארגון, תוך פיתוח המשאב הארגוני- הון אנושי, אימפקט, נכסים ארגוניים ועוד. עם ניסיון של מעל לעשור, אני מנתב את הידע והניסון שצברתי לטובת ארגונים חברתיים.

פיתוח משאבים הוא מכלול הפעולות שארגון חברתי נוקט כדי להביא לשורה תחתונה- גיוס כספים. היום, עמותות צריכות "ליישר קו" עם פרקטיקות וכלים שהיו נחלת העולם העסקי, כדי שגיוס הכספים יוביל לתוצאות רצויות. בזירה מורכבת, דינמית ומשתנה הארגון שלך צריך שתי רגליים על הקרקע.

אני מבחין בין פיתוח משאבים ל-גיוס כספים במספר מאפיינים:

גיוס כספים מסתכל על ה-כאן ועכשיו במטרה להכניס כסף, ועיקר עבודת הגיוס היא מול הפילנתרופיה. פיתוח משאבים מסתכל על תשתיות ומערכות יחסים ומשתמש במגוון דרכים לייצור הכנסות לארגון.

יחד נבין מה לא עובד ומה מעכב את הצמיחה של הארגון שלך, כדי שנוכל למצוא פתרונות.

"תרומה היא פעולה שכלתנית שמונעת מרגש. כדי לוותר על שלי למען האחר צריך יותר מתחושה נעימה בבטן- צריך סיבה והיגיון. על זה אני שם דגש בעבודה שלי, החיבור בין השכל לרגש כדי להגדיל תרומות…" אלון מדר

אני משקיע בלמידת הארגון והזירה בה הוא פועל ומפתח אסטרטגיה ותכנית עבודה. כך נפצח את הסיפור הארגוני ונהפוך אותו לנרטיב שמגייס. לסיום, הכל נארז בטקסט של תוכן מגייס. התוכן יכול להיות טקסטואלי או ויזואלי והעיקר שהוא פונה לקהל היעד שהוגדר מראש.

אם הגיע הזמן למקצע ולהרחיב את פיתוח משאבי הארגון, כדאי שנדבר.

יש לך שאלה על פיתוח משאבים לארגונים חברתיים? אשמח לקבל את ההודעה שלך כאן

דילוג לתוכן